söndag 20 september 2009

[ANNA] Svinis?!

Idag har jag fikat i solen med Malin. När jag kom hem från stan dog jag lite. Har känt mig småsjuk ända sen jag kom hem och idag bröt det ut. Ont i huvudet snorig och sjukt ont i bröstet och luftvägarna. Om det ger mig mer sympatier så kommer det faktiskt en liten tår när en riktig hostattack kommer. Nu har jag legat i sängen och sovit i Linus stora morgonrock. Linus har lagat mat, diskat och klappat mig på pannan så jag har det så bra som man kan. Ingen feber så jag ska försöka ta mig iväg till jobbet imorn. Igår var jag på personalfest på Strandvägen 2. Ett riktigt sjöslag där några av mina jobbarkompisar trodde de var på ms/Cinderella med destination Mariehamn. Det resulterade i sjösjuka offentligt på vissa håll. Hursom var maten skitgod och jag hade jättetrevligt, ska bli lite frisk så ska ni få bilder. Nä nu ska jag återgå till Kändisdjungeln, jajemän. Sjukt kul att Tildes hår är jättefrissigt! Jag önskar att ni kunde få se min syster där, då pratar vi vit neger med afro. Luftfuktigheten är inte nådig mot henne.

ps Läste att Apoteket ska bli bli trendiga och börja sälja Sachajuans schampo, det suger balle, men kul att nåt händer, det har det väl inte gjort sen 1969!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Nej men! Krya på dig vännen!

Anette sa...

Krya på dig!

Anna sa...

Tackar tackar det värmer!

tarmen sa...

du får ju fan inte bli sjuk nu när sommaren har kommit igen! sluta upp med det nu!

Anna sa...

Nä jag vet Viktor, det är så jävla osync så det finns inte! ska sluta om en timme typ.