fredag 18 september 2009

[TARMEN] Every Point Counts!

Nu ska jag skryta för er igen mina vänner! Jag har nämligen varit mäktig och klarat ett spel till 100% igen! Jag blir alltid lika nöjd, stolt och glad när jag har lyckats med det! Och ni som själva har Xbox, ni vet också att det inte är så jävla lätt alla gånger! Oftast så måste man spela igenom spelen både två, tre, fyra och fem gånger för att lyckas! Men ibland hjälper ens inte det, jag har nog spelat igenom Prototyp 4 gånger och jag är inte närheten av att klara det! Eller kolla på Plisken, han spela Gears of War 2 i ett år nu och han har ju inte klarat det till 100%! Ibland lägger dom in sinnes svåra Achievements som man bara kan klara online! GoW 2 har t.ex. en Achievement som heter Veteran Gear och då gäller det att nå level 100 online! Plisken är nog uppe i level 50 eller nåt! Sen har dom en annan Achievement som heter Seriously 2.0 och för att ta den måste man döda 100 000 pers! Jag har kört igenom spelet 2 gånger och jag tror att jag är uppe i 4000 kills! Så det är kanske inte så lustigt att Plisken inte har klarat 100% än! Men sen finns det ju spel som man ens inte behöver klara för att få 100%, eller jag vet ett spel och det är Avatar! Det tar ungefär 5 min att få alla Achievements på det spelet! Så nu vet ni det! Hurra för mig iaf!

1 kommentar:

linus sa...

Jag vet hur det känns! Eller inte. Har ju för fan inte 100% på ett enda spel.