lördag 12 september 2009

[ANNA] Resfeber är för töntar!

Jag slår till med att bli sjuk på riktigt istället! Jag vill tacka herren för att jag inte varit sjuk på över ett halvår och IDAG vaknar med rinnande näsa, dunkande huvud och tjock hals. Tur att man ställt klockan på 04:00 imorron och ska pallra sig iväg till Barcelona. Usch just nu vill jag inte alls! Men det kommer garanterat vända när jag kliver av planet i Spanien(och har överlevt). Men fan vilken nitlott att bli sjuk idag av alla dagar. Linus säger att det är ju bra att jag redan är sjuk, för då får jag inte svinis. För man kan ju inte ha två sjukdomar samtidigt menar han. Jag som alltid undrat varför inte Linus blev allmänläkare..

Med ett leende, lite smink och två alvedon kan man ju försöka se pepp ut iallafall!

3 kommentarer:

Maria sa...

För fasiken syrran vilken dålig timing!!
En skulle få be o klaga :P
Krya på dig och ha det så bra i Barcelona! :)
Pusspuss

Anna sa...

Tack syrran tack! Ja det suger fan pung alltså!
puss

Anette sa...

Krya på dig och hoppas det blir en bra resa ;)