lördag 5 september 2009

[ANNA] Lördag 5/9

Idag sparkade jag igång dagen med en härlig frukost(frukosten är nog mitt favoritmål). Havregrynsgröt, kiwi, te och knäcke med kalkonpastrami. Idag hade jag äntligen frisörtid, och då menar jag äntligen! Har inte klippt mig sen vi gifte oss, 11/3. Under sommaren när man badar och solar känns det bara onödigt. Sen när jag väl ville klippa mig gick min frisör på semester fyra veckor så det var bara att snällt vänta. Men nu har jag äntligen blivit bortskämd i över två timmar, men inpackning, hårbottenmassage, ostskorpor med hallonmarmelad och kaffe. En dryg decimeter av håret rök, så mycket var slitet. Nu är det tjockt och glansigt igen hurra!

3 kommentarer:

linus sa...

ooooo så fint!

Anette sa...

Så fin du blev som vanligt! Själv ska jag till frissan på onsdag, yey ;)

Anna sa...

Man tackar man tackar!