fredag 4 september 2009

[ANNA] Update till Elin&Klara!

Mina jobbarkompisar Elin&Klara säger att jag måste blogga mer, så de har något att läsa. Detta är bestämda kvinnor vi pratar om, jag lyder. Det blev som sagt buffé på China till lunch, trots att det är typ tre timmar sen är jag fortfarande smällfet och galet mätt. Kan bero på att när vi var proppmätta tryckte vi i oss chokladmousse till efterrätt. Shopping blev det också. Jag hittade en härligt retro klänning/tunika i värsta höstfärgerna och en jättefin munkjacka i wct med fin puffärm. Ska jag röra på dököttet gör jag det med stil. Sjukt träligt väder idag, blåser ju så att det regnar från sidan och kallt är det. Fördelen är att man inte har dåligt samvete om man sätter sig i soffan. Det blir nog lite Scene it med Linus.

1 kommentar:

Anette sa...

Så härligt med en massa kassar från shopping! Vill också in till stan och hitta en massa och komma hem med minst 5 påsar ;)