tisdag 8 september 2009

[ANNA] kvällsblogging

Efter första Idolavsnittet måste jag säga att jag gillar han Jon. Duktig som fan och påminner lite om en Linus med Viktors glasögon. Under avsnittet han jag även styra upp en Barcelona-packlista, multitasking jajemän. Det SKA bli jättekul att resa bort, MEN usch vad jag är en hemma-apa som inte är tokförtjust i att flyga eller flygplatser.

Är du i hufvudstaden 22/9, eller vafan åk dit då, så är det Fashion [f:ärs-ijon] auktion på Stockholms auktionskammare (gå in på kataloger välj fashion). Där kan man bla hitta dessa underverk. Ingen hemlighet att jag älskar väskor, men hallå eller!! En vintage Dior resväska eller en grön Hermes Kellyväska!!!




bilder lånade från Sthlms auktionskammare

1 kommentar:

Anette sa...

Ja Jon var ju hur cool o bra som helst! Redan lite småkär, haha :)

Åh, underbara väskor...