torsdag 10 september 2009

[ANNA] Härlig torsdag!


Idag stämplade både jag och Linus ut tidigt från våra jobb och åt lunch på Chili på Ikanohuset. Jag hälsade på typ tio jobbarkompisar, är det där alla hänger innan och efter jobbet?! Jag har jobbat på Maxi i över tolv år och kanske varit på Ikanohuset(på rasten eller efter jobbet) typ tre gånger. Jag har lite svårt för Ikano, kan inte sätta fingret på det, men nåt är det. Förutom den konstiga känslan är det nog att merparten av affärerna jag handlar i finns inte där. Men hur som haver vi åt jättegod buffé och shoppade på Ikea. När vi kom hem hämtade vi upp Viktor som hade glasögonärende sen fikade vi på Waynes med Johanna. Just nu är Linus hos Emil, väntar på att han ska dyka upp så vi äta. Ikväll blir det Idol och Lyxfällan, that´s about it tror jag.

Här är ett axplock på "avslappnade" tjejgrejnamn från Alex Schulmans blogg. Det enda som egentligen är rätt enligt mig är väl slida, men det känns så kliniskt.
  • fiffi
  • dosan
  • Maj-Lis
  • snoppelina
  • kissoteket
  • hönan
  • tisslan
  • snäckan
  • muffen

2 kommentarer:

Anette sa...

Tänkte på dig när jag skrev det inlägget. Så bra att du också bokat, nu slipper vi båda stressa med det ;)

Mike sa...

Kissoteket är ju toaletten.