tisdag 13 januari 2015

tisda

Jag slutade tidigt idag, när jag kom hem frågade jag Skorpan om hon ville följa med och spana lite loppis det ville hon gärna! Vi delade på oss på jakt efter olika saker. Skorpan efter Bamsetidningar och små glasdjur, jag efter barnkläder, porslin och burkar. Vi blev båda mycket nöjda med turen, jag hittade bland annat dom sötaste blåa manchestershortsen till Grynet. När vi kom hem kom Grynet springades i hallen och kastade sig om midjan på Skorpan och borrade in näsan i magen på henne. Åh Skorpan blir så glad när Grynet visar hur mycket hon tycker om sin storasyster. Grynet, Grynet jag har köpt något åt oss! och tog fram den blå glasfisken vi har den tillsammans du och jag! Skorpan, gullunge alltid dela med sig till syrran.


 bästa barnskivorna snurrar hemma hos oss just nu!

Inga kommentarer: