onsdag 21 januari 2015

onsda

 more is more Grynet kom nöjd ut från sin systers rum och hade piffat lite..

 Skorpan målade ett glatt spexigt ansikte, näsan känns väldigt modernistisk!

 Förmiddag, snöbollskrig! Sen kom en skolklass från Kungsbergsskolan med sina fröknar till backen. Dom hade vaxduk med sig och till Skorpans stora lycka fick hon vara med och åka med ett helt gäng ungar på vaxduken. Lycka total!



 När Grynet sov spelade vi Dingo så det dammade, total stress så kul! Tack snälla Maria för spelet!

Jag tog en sväng på stan och skördade bäddset till Linus och mig. Har dragit dom flera gånger, härligt färgstarka nu halva priset och jag slog till diwekt! När jag kom hem jagade Linus och barnen varandra i köket, Skorpan ropade jag är drottning Elsa jag har is och vevade med händerna. Linus svarade utan att blinka jag är drottning Christina och jag har mens! och vevade tillbaka.

Den här är faktiskt inte alls pjåkig och går på tv ikväll det får bli dagens tips!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grynet!♡

Anna sa...

Hihi tack Maria!