lördag 3 januari 2015

tips emottages!

Jag har under ett års tid sålt Skorpan och Grynets urväxta kläder (ja det Grynet vuxit ur allt eftersom) på Med Mera butiken här i Tannefors. Lite mer än två fulla blåa Ikea kassar har gått, butiken tog sin del och jag fick en liten förtjänst. Framförallt var det smidigt, bara att lämna in kläderna och sen blev man kontaktad när det var dags för utdelning. Nu har butiken bestämt sig för att sluta med det och det är trist så nu letar jag efter nåt liknande alternativt kommande barnloppisar!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Mjölby har en butik där de tar emot barn o damkläder plus barngrejer. Du får procent på det de säljer det för. ..

anna sa...

Tack snälla för tipset:-D Linus jobbar ju i Mjölby sen så då blir det ju smidigt! synd att det inte finns fler butiker i Linköping det är ju en kanonide!

Unknown sa...

Ligger mittemot kyrkan typ..

Anonym sa...

HM tar emot kassar med kläder, två åt gången, mot att du får värdecheckar ( 50kr vid köp för 300). Alltid något!/ fru Sjögren

anna sa...

Just ja fru Sjögren det alternativet hade jag glömt:-) tack!

Linda C sa...

Barnloppisen i ljungsbro brukar vara poppis! Dom är då och då!

Anna sa...

Linda!
Den har jag varit sugen på, sist den var jobbade jag. Sjukt sugen på att stå och sälja där, undrar när nästa är!?