fredag 30 januari 2015

freda baby freda!

Dagen inleddes med ett roligt sms från Linus bror, deras dotter såg dagens ljus imorse! Grattis! I övrigt har vi provåkt ett tefat som kom idag med posten (vi gick direkt från paketombudet till backen) det var dock alldeles för mycket is o lite snö.

 Skorpan har målat ett lejon på kalas, omgiven av ballonger och med ett bord med en tårta med tända ljus på. Detaljrikedomen i ansiktet är så kul. 

 så vi postade en present, dock fanns det inget namn i sms:et (vi väntar med spänning) så vi fick adressera det ändå!

Varför man känner ett starkt behov att testa denna nyhet när det egentligen är vad det var innan, en chokladbit. När man har testat känner man att jo, den var verkligen viktig för evolutionen, jag behöver en bit eller två till...


Jag peppade en Woody Allen-rulle igår och Linus var inte sen att haka på. Det är lite den bästa kvalitén han har, när det kommer till hans fru är han väldigt medgörlig;) Cate Blanchett var lysande i sin roll, sen bah den var bra! Nu ska jag läsa igenom filmlistan jag har på datorn och se vad jag är sugen på härnäst. Men först, först På Spåret givetvis.

Inga kommentarer: