fredag 16 januari 2015

freda


 nattlinnemamma plocka undan frukost och kryssa bland duplo, trampa på duplo är ju lite som omvänd fotmassage

 fågelskådning i Tannefors

 Cirkus Forsberg, vi gör lite det ni tror vi gör antar jag. Barnen leker nakna och lyssnar på progg, det skarpa ögat ser att Grynet kissar rakt ut när jag knäpper kortet. Skorpan älskar numera James Hollingworth precis som sina föräldrar, snurrar från morron till kväll här hemma!

 Jag hittade ett recept på wienerstänger från 1945 och var tvungen att prova. Fasligt gott, pang sa det så var kakfatet tomt.

sen gjorde vi det vi gör allt som oftast, lekte kurragömma. Grynet är som en blodhund och spårar på nolltid. Jag är dock kungen av kurragömma och vinner alltid. På med kamouflagebrallan så man kan gömma sig bland blomkrukorna! 

Jag listar mina tre bästa gömställen i ordningen där jag varit gömd längst:

1. duschkabinen 
2. källartrappan utsträckt som matta
3. under spjälsängen

Inga kommentarer: