torsdag 18 september 2014

torsda

Ja ni vad har hänt en torsdag som denna?

Skorpan har varit på förskolan, hon går en dag i veckan, torsdagar. Jag har jobbat, min kollega Esma kom tillbaka idag efter tre veckors semester i sitt hemland. Hon har ett stort hjärta den här kvinnan ifråga. Hon hade köpt med sig presenter till både Grynet och Skorpan. Grynet fick en kofta och Skorpan en pyjamas. Skorpan blev så glad och sover i denna stund mycket sött i den.

Jag ska lägga ner mobil och dator och slötitta på tv en stund, sitter och gäspar så käkarna knakar. Spanar på en fritidsaktivitet till Skorpan till våren och jag tror jag är nåt på spåren. Som sagt lägga ner för dagen var det! Är nyfiken på Svt:s nya program Tidsjakten som börjar nu. Linus slamrar i köket och fixar varm choklad med vispgrädde:)


2 kommentarer:

Lovisa sa...

Haha, jag såg också tidsjakten! Spännande människa...verkligen.

Anna sa...

Indeed...INDEED!