tisdag 23 september 2014

Bilder från måndagen, Linus

Jag har gjort min sista dag i ett långt jobbstreak och är äntligen "tillbaks" med min familj så härligt! Medans jag jobbade idag så har Skorpan hunnit med ett frisörbesök och familjen har träffat Vilma & Maria för lite utomhuslek.

Barnen hemma i trädgården.
 Grynet, Tusse-Mikael, ser ut som en liten grabb. Vad gör det? grabbar är ju söta dom med! Jag gillar pöjkkläder:) Det är Linus som är hemma och han som styr över garderoben till barnen, tvätten, disken, maten...just ja barnen också;) jag har ju släppt allt som benkant;) Han är ju fenomenal den där karln!


Skorpan i väntan på sin tur hos frisören, gud hon borde få klippkort där som hennes hår växer:/




En mycket lycklig make med en nya kamera, sålt av en gammal och köpt en ny. Till höger ser ni resultat. Strålande! Gullunge!

2 kommentarer:

linda b sa...

Usch dom där långa jobbstreaken kom ju efter varandra - hela tiden året runt! Blök.
Precis hämta andan och hinna se fram emot EN ledig helg. Sen pang på nästa långa jobbintervall....

Anna sa...

Precis så äre:/