lördag 27 september 2014

lörda

Direkt efter frukost imorse packade vi in oss i bilen, destination inte många hundra meter men för mycket att bära. Barnloppis i Tannefors församlingshem på agendan, som bordsgranne hade jag fru Staberg så det blev en trevlig förmiddag med mycket sålt:) Grynet växer så det knakar så jag hade en massa fint att sälja av. En del plagg är ju som små snuttefiltar, så fina och man minns när såväl Skorpan som Grynet haft dom, man vill liksom att nån som "känns bra" köper dom. Viktor och Frida kom och fyndade lite och sällskapade mig en stund, Viktor köpte just en av dom där "snuttefiltarna" bättre kunde det inte bli och jag ser fram emot att se deras bebis i den. Ska jag vara helt ärlig så ser jag fram emot just bebisen väldigt mycket över lag. Vill verkligen inte ha en egen till men jag vill gärna få hålla ett litet knytt en stund. Många knytt bakas nu på håll o kanter och Frida&Viktors kommer snarast, jag ska göra mitt bästa för att låna till mig den ett slag;)

När jag kom hem var det full rulle, Skorpan och Grynets kusin Hugo var här med presenter till Grynet. Linus familj Hon fick en fin aktivitetsbräda och en kulbana. Just kulbanan hade jag spanat på och tänkt köpa till Grynet i julklapp, jättekul! Farmor, farfar, Erik, Ida och kusin-Hugo stannade på lunch. Jag missade dock ganska mycket av lunchen men hann träffa dom en stund!




kusin Hugo                                Farbror Erik och Skorpan






Inga kommentarer: