onsdag 3 september 2014

onsda eftermidda

För en tid sen sa Frida att det vore fint att åka till skogen, det gör vi sällan. Klart ni ska följa med oss sa vi! Sagt och gjort packade vi ryggsäck med allt vad man kan behöva för...krabbelurer! Bästa scoutfikat ever, så gott!





 fåren var nyklippta och såg ut som nån blandning av kalv/hund/gris typ, dösöta!


amen hur fina är Viktor&Grynet som hänger ut!


 vi mumsade för fullt, alla tyckte det var jättegott, Grynet åt tre. Omgivningen gick inte av för hackor;) 


Är det imorn idag?
Jag är så satans trött efter Grynets vakennatt och hennes ryckiga sömn sen en tid tillbaka (vafan hände med sovbebisen?!) att min hjärna är mos så jag var tvungen att tänka minst 30 sekunder innan jag kunde svara Skorpan. Hon är peppad på morgondagen och ville veta om den hade hunnit börja än;)

2 kommentarer:

banditgrrrl sa...

Härligt det ser ut!
I min familj heter de där goda rackarna skrabbälukker efter min brors recept vid ålder 4. :D

Kram

Anna sa...

Hej vännen:)
ja visst vaknar scouten i en! jag känner dom också som skrabbälukker, det är lite 50/50 vad folk säger, skrabbälurer finns t om;)
kramar!