fredag 6 mars 2015

freda

mmm det här (pekar på mandelmassan) smakar schampo mmm vad gott!

Jag kom hem lite skapligt från jobbet i eftermiddags, Linus hade köpt semlor så det blev en mysig fredagsfika. Jag älskar semlor! Så gör även min dotter, och riktiga ska det va och inga såna låtsas med vanilj.Vad har hänt mer sen sist? Skorpan och Grynet har dragit fram påskpyntet och dekorerat hela källaren med fjädrar. Vår hyresvärd har varit här och pratat fällning av några träd i trädgården som vi önskade. Fina granntanten Anita knackade på och bjöd över Linus och barnen på lite födelsedagsfika imorn (jag jobbar ju dessvärre). Jag är helt uppe i tapetsurfande, alltså jag kan förlora mig helt när jag sitter och spanar tapeter, jag ska bli tapetsäljare när jag blir stor.

Kvällens två tips:

Den HÄR på SVT2 ikväll 21:45. Så bra!!

Ni gör väl som resten av Linköping? Klickar hem er mat i vår webshop och antingen smidigt hämtar upp den i vår drive thru eller får den hemkörd! Et voila, vardagslyx de luxe!

Inga kommentarer: