torsdag 19 februari 2015

torsda

Jaaa ni vad har vi gjort idag då? Jag har jobbat. Skorpan har varit på förskolan. När Skorpan var där tog Linus & Grynet en långpromenad med Viktor & Sixten. Jag sladdade in med den japanska minibilen strax innan 15:30 på uppfarten och lastade ur en veckohandling. När allt var på plats i skåp och skafferi lekte vi kurragömma. Efter kvällsmaten hade Linus & Cribbe styrt upp planer för Skorpan & Olle. Nämligen detta. Skorpan kom nyss hem helt sprudlande glad över kvällen, Olle hade gjort ett så fint halsband som han gav till Skorpan  # puppylove . 

I skrivandets stund kollar jag givetvis Antikrundan och grämer mig över att dom apsnygga kuddarna jag vill ha till soffan är slut när jag väl ska slå till. Måste uppdatera lagersaldo var sjätte minut. Livets viktiga bryderier och i-landsproblem.

 i väntan på kvällsmat spelade jag och Skorpan spel

asså först Marabou Japp-chokladkakan som man kan äta en om dan av, sen där asså guuud va god hejdå beach 2015 (fanns å andra sidan inte från början, har aldrig funnits nån beach alls) 

Linus bombar er nog med bilder imorn han har fotat en hel massa idag.

Inga kommentarer: