onsdag 11 februari 2015

onsda

att göra det man älskar
och älska det man gör!


Idag har jag och hälften av alla mina kollegor tillbringat en mycket givande eftermiddag på en föreläsning i Tornet. Denna färgstarka och väldigt motiverande man peppade oss att inte tänka på skiten för att vara kort och koncis. Jag fick en hel del mycket värdefulla ord med mig och gick stärkt därifrån:)

Asså det där rackarns provet som tar ungefär en eon av tid att få svar på, ni vet man hinner glömma bort att man ens varit där och sån bam från ingenstans ligger det där landstingskuvertet i brevlådan och man får läsa det två gånger för att man blir lite stressad ev blotta rubriken så man inte kan ta till sig innehållet. Det kuvertet öppnade jag idag. Sortimentet är okej och Fiffi slappnar av för tre år framöver igen:)


Inga kommentarer: