söndag 22 februari 2015

sönda

hejhej dagens barn i Vidingsjö! Linus och familjen Staberg promenerade spåret.



Mig ser ni inte mycket av för jag är mitt i jobbstim men nu vill jag faktiskt vara ledig snart, ont i huvudet mest varje dag och trött. Nedräkning med andra ord. Imorn börjar jag kl 13 med videokonferens följt av möte och sen har jag låsning. 

När jag klev igenom dörren i eftermiddags vid 16:30 så klev jag mitt in i ett pågående gympapass i köket. Skorpan och Grynet tycker det är superkul när Linus sätter på peppig discomusik sen gympar och skuttar dom som tokar tills svetten rinner. Färdiggympade drog dom igång middagen, lasagne, hela familjens favorit. Skorpan ville hjälpa till med matlagningen och önskade att få lyssna på Foo Fighters. Hon älskar Sonic Higwaysplattan och hennes favoritlåt är The Feast and the Famine, kan ni ju spana in så vet ni vad hon prefererar. Bra smak där Skorpan!

Ikväll har jag valt film, denna serveras. Linus känner en viss skepsis ska tilläggas men älskvärd som han är så går han med på det mesta;)

4 kommentarer:

Christine, Lovisas syrra sa...

Idag gästspelade även Charlotte och Caesars moster! Väldigt fina tjejer ni har och väldigt fina kort som pappan tog!

Anna sa...

Hej Christine:)!
Så himla kul att även du var med, jag hade gärna varit det också, tack snälla det ska jag hälsa samtliga:)
kram!

banditgrrrl sa...

Den där filmen verkar ju ha samma handling som Turist, tänkte jag.... I bland går hissen inte hela vägen upp! ;)

Anna sa...

HAHA Johanna så himla kul:D