måndag 2 februari 2015

hallå där kött och blåbär!


amen hallå vilken snögrotta vi byggt i trädgården!

Nu gillar ju Grynet ALLA, alla som passerar på gatan alla som säger hej alla liksom men det finns nån som är extra bäst och det är Markus.




O ja visst jag har ju gått o fyllt år igår. Som Vilma sa Anna är nästan lika gammal som pappa Åberg. Jajemän pappa Åberg är 36 år och ni förstår ju. Jag kan lika gärna köp en brun nopprig kofta dra den över huvudet och hoppa från taket. Ni vet när man var typ 17-20 år gammal och folk som var 35 år var s å  j ä vl a  a p g a m l a. Typ hade fotriktiga skor, jeans med märklig passform, gillade Agneta Sjödin och sa inte vulgära saker högt. Jag känner mig rätt gammal, fast okej, har inte bockat i nån av tidigare rutorna. Fast det där med pappa Åberg Vilma det ska du få tänka över. Du ska få en apelsin i femårspresent.

Jag har fått galet fina födelsedagspresenter dom ska ni få se, imorn  eller så om jag hinner mä´t.

Inga kommentarer: