tisdag 2 december 2014

tisdag

tänk att det fortfarande blommar lite här och där i trädgården!




efter duschmys!


sen kvällsmys och Grynet har en ny pjamas. Juletider och flanell, så ska det vara!

Huga jag är slut och färdig som artist! Klev upp 06:00, jag och min kollega styrde 2,5 timmar till Västerås (där det faktiskt finns TVÅ Maxi-butiker) där var det massor att göra så vi ångade på så att svetten lackade. Om det kändes märkligt? Jätte! Allt var som vanligt fast inte alls. Jättespännande. Ett par kunder hajade till på dialekten (dead giveaway haha) annars hade dom ju ingen aning för all Maxi personals kläder är ju likadana. Vägen hem var sådär, mörkerkörning och en minst sagt läskig väg, 70/90 omgiven av täta skogar, som upplagt för viltolyckor. Jag svalde hårt satte mig bakom ratten och plöjde hem och det gick kanon men rätt trött i ögonen! Jag sladdade in 19:40 och båda barnen hade gått och lagt sig. Jag såg dom lunchtid igår så jag ville hinna prata med dom. Som tur var tassade Skorpan ner när hon hörde dörren så jag fick en stund med henne.

Inga kommentarer: