torsdag 25 december 2014

Juldag!



Grynet och en lagom stor sovkompis!


mitt i paketkalaset så dyker ännu en överraskning upp, bebis!! jajemän jag blir moster till försommaren igen tjoho! Fast jag hade allt mina aningar, alltså min syster har ju inte för många gram fett på kroppen och jo visst såg jag antydan till en liten liten bula;)



min fina svåger och jag tog en juldagswhisky, det är inte många i min omgivning som delar min tycke men honom kan man lita på:)


Imorn och några dagar framöver väntar jobb för min del, sen är jag ledig lite igen:) Nu, hmm ska vi ge oss i kast med ett avsnitt Downton Abbey? som vi är heeelt hooked på fast det stundande avsnittet kommer vara sjukt sorgsamt?

3 kommentarer:

Fru E sa...

Var har ni köpt papphuset? Kul grej :)

anna sa...

Papphus=Biltema!

erika sa...

Åh vad roligt med bebisnyheter!
Hälsa grattis till Maria, vill inte skriva på FB, eftersom hon inte outat det där :)