onsdag 25 februari 2009

[ANNA] Ledig onsdag för paret Johansson/Forsberg.

Dagen inleddes med en körlektion med utbytt lärare. Nu har peppen på körkort infunnit sig igen. Lektionen avslutades med att jag fickparkerade, jajemän. Det var väl inte helt utan assistans men ändå! Linus mötte upp och lyckad körlektion firades med lunch på stan. En runda i diverse butiker senare kommer vi hem med kuddar, byxor och semlor. Nu uppdaterar jag mig på "mina" bloggar och läser nyheter. Kan än en gång konstatera att det ÄR farligt att flyga. För övrigt hoppas jag att Linus omsträngade rack resulterar i vinst, det får vi veta om en liten stund.
Heppå´er

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fi f*n fickparkerat eller!!
Go sis!! Det fick jag typ på nån av det sista körlektionerna :P haha!!
Nu ska jag ta en promenad till Tornby för att möta upp min man och sen välja ut en ny tv. Yay!
Puss lillsyrran

Familjen Forsberg sa...

bra jobbat anna! kommer ju ha körkort igår om du fortsätter så!

Anonym sa...

Tackar tackar! Eller hur! Kommer ju att köra så jävla eliiit:)

Anonym sa...

Fickparkera deeet är imponerande.. Inte tänkte jag på att det va den 25e när jag åkte till jobbet... shit va jag har slitit.. å inte gick det å betala med ica-kort.. pepp! Puss

Anonym sa...

Haha! Skojar du.. trodde hon skulle förgås! Ses imorn baby! Då ska vi köpa byxor till mig med! Puss