torsdag 14 maj 2015

onsda/torsda

Hej vare går här är lillkusin! Syrran lekte loss i lekparken på måndagen, inte nämnvärt "påverkad" av att vara höggravid. Dagen efter, 12/5 kom bebisen som var beräknad först till 23/6 (min systers födelsedag och allt!) Igårkväll tog jag cykeln upp till sjukan och hälsade på dom:) Så liten! Grattis!!

 alltså jag älskar den här jeansskjortan från 70-talet med borderad regnbåge på, Skorpan också:)




 Grynet, svampen, lampskärmen Forsberg

 Linus jobbar kväll idag. I eftermiddags fick jag feeling och tjoffade in kidsen i bilen och styrde till Biltema. Haha jag vet av alla ställen, men har man ärenden så har man;) Ungarna gick banans på gräsklippare och rutschkanor, värsta leklandet! Vad Skorpan styr med på bilden? Blir tillsagd att stänga gylfen och vägrar de tre första gångerna.- NEJ! för blir jag kissödig ska det gå fort! Varför ska den vara stängd? Du kan ha din öppen du med mamma, det är skitbra!

Inga kommentarer: