lördag 16 maj 2015

lörda


Jag är så svag för retrobarnvagnar, den här liggdelen i brun manchester (den var mörkare än kameran återgav) med värsta fina madrassen. Suck. Men nä jag har ingen bebis till den. Däremot blev det vaxduk från 70-talet, 5:- för hela biten- Jomantackar!

Efter en liten loppistripp på förmiddagen styrde Linus mot jobbet. Jag hivade in Grynet i bilen och gasade mot Ödeshög för att tillbringa eftermiddagen med mina svärföräldrar och hämta hem Skorpis.


hundmatdags!

Grynet älskar farmor&farfars hundar, här står dom på altanen och tittar på regnet. Dagens jag-dör-sötdöden, när Grynet insåg hur skönt det var att krama hundarna naken.


när vi rullade in upp uppfarten hemma var Skorpan fortfarande vaken och gjorde entré i rosa flipflops haha, sin bästa sovkompis sen länge, Ugglan, i högsta hugg!


Inga kommentarer: