söndag 24 april 2011

[ANNA] Dagen får några minus och nåt plus..

Skorpan vaknade 03:45 (har hänt ett par gånger den senaste veckan) på grund av dom förbannade jävla måsf*ttorna som gapar så man blir skogstokig. Det är ju tydligen populärt att bygga bo och lägga ägg på vår gata och sedan vakta på äggen genom att skrika så våra öron blöder svintidigt varje morron, Skorpan vaknar blir rädd och gråter. Ser jag ett jävla måsbo ska jag sparka det ända till Valla jag lovar. Djurvänner göre sig icke besvär att kommentera detta inlägg. Måsar är inga djur dom är djävulens avkomma.
Måsar får -----

Från detta var jag i princip vaken fram till 05:30 tills min klocka ringde och det var dags att dra upp sin trötta slitna mammakropp ur sängen och åka till jobbet. Svinlugnt på jobbet = segt. Det var dock en väldigt trevlig dag med trevliga kunder och fina samtal med personal, och vi fick mycket gjort i butiken i form av städning osv. Dessutom kom min kollega som slutat och flyttat till Dalarna in och tömde sitt skåp och sa hejdå. Himla fint att träffa henne och jag saknar henne ännu mer redan.
Jobbet får --+++

Hemma igen, suuuperskönt. Nu har jag bara ett pass kvar imorn sen är min långa jobbpåsk avklarad! Linus gjorde kaffe till mig och Skorpan sov när jag kom hem, mjukstart. Dock kan min mage bara klara av ljusbrun mjölk snarare än kaffe för tillfället annars känns det som nån sliter sönder magmunnen på mig.
Komma hem +++++
Magkatarr -----

Skorpan har förresten kommit ur sin trots/fas  sedan två dagar tillbaka och är en underbar liten solstråle igen, en solstråle som älskar hundar. Hon vill hälsa på ALLA hundar och helst pussa dom också.
Gamla vanliga Skorpan +++++

Skorpan och Linus tillbringade dagen på en picknickfilt i fina vädret med kusinen och Maria&Markus, jag missade detta -----

Inga kommentarer: