söndag 2 augusti 2015

lördag/söndag

en femårings uppfinningsrikedom, studsmatta i vattenspridare! Lakritspipor (det bästa jag vet) och en tokhärlig muminfilm (om än lite mer riktad till vuxna än barn kändes det som..)


Lilla sparven är sjuk, från ingenstans kom feber och ställde till det. Imorse åt hon frukost för att gå direkt till soffan och sova två timmar till. Usch det är för jobbigt att se sitt lilla barn kämpa sig igenom dagen med tapperhet som få. Jag själv hade väl legat och jämrat mig högt.

sval hand på varm panna

Linus svängde ihop ett fenomenalt smörrebröd till lunch med extra allt och jag insåg att jag nog är dansk.


lite panodil och lunch i magen så kom Grynet faktiskt igång en liten stund för att sen krokna till seneftermiddagen igen. Vi hoppas på snabbt tillfrisknande!



Inga kommentarer: