tisdag 2 augusti 2016

tisdag!

tokiga ungar på väg till biblioteket, Skorpan älskar att åka dit och vi har alltid med oss så mycket vi orkar bära hem, Skorpan plundrar lättlästavdelningen och ligger och läser på kvällarna i sin säng

Grynet steker pannkakor till lunch

hela familjen klätterapa!

Linus bror med familj på besök, vi tog dom till Vidingsjö och grillade!


Skorpan målade mig på en brygga, själv har hon simmat till en ö och kan inte komma tillbaka på grund av hajarna

bad i snålblåst, himla skitsommarväder!


Grynet på väg på promenad

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Grynet har en likadan resväska som jag. Min är vinröd och den hade jag när jag åkte från Nässjö till Kumla för att hälsa på mor- och farföräldrar. Nu leker Elizabeth med den! Härliga bilder, som vanligt!

Anna sa...

nej va roligt! jag älskar såna resväskor hade något liknande rött själv när jag var liten, man minns liksom hur dom luktade till och med..gammal pappkartong :)