söndag 8 maj 2016

söndag

Dagen började på bästa vis, frukost i trädgården och när vi ätit upp den öppnade vår granne balkongdörren och ropade jag har nybakade bullar. Vad kan man säga??

vi piffade till oss och packade in oss i bilen för att lämna stan..

och åka till min vän och fd jobbarkompis Elin..hennes Niklas har ett helt magiskt landställe vid Järnlunden..tappa-andan-vackert! Hela familjen badade!


Niklas frågade Linus om han kört motorbåt nån gång..nä men nu har han det! 

Stället är till salu och ligger på Hemnet just nu. Linus och jag vände ut och in på alla möjligheter för att kunna köpa det..men nä..drömma kan man ju!

Nähä ni tre dagar av helt ljuv ledighet hela familjen (det är dessvärre sällsynt) och vilket väder!! Vi har haft det underbart! Nu börjar en massiv jobbvecka, mycket förskola, punktering på ena bilen och jag hoppas hoppas min fot ska hålla för 100% jobb. 


Inga kommentarer: